Informatie patiënten

Gang van zaken

Wanneer u naar ons bent verwezen door uw verwijzer, kunt contact met ons opnemen voor het maken van een afspraak. U kunt dit telefonisch doen of per mail. Klik hier voor onze contact gegevens.

Tijdens het maken van een afspraak krijgt u informatie over hoe uw eerste bezoek (de intake) verloopt. Wij streven er naar om uw afspraak voor de intake binnen de kortst mogelijke termijn te realiseren.

Verwijsbrief en contact tussen uw verwijzer en ons Centrum

De verwijsbrief is een document waarin uw verwijzer de problemen van uw gebit en tandvlees omschrijft. Tevens kan hij daarin aangeven wat hij van ons verwacht.

Na de intake vindt een uitgebreide terugkoppeling plaats van ons aan uw verwijzer. Ook tijdens de eventuele vervolgbehandelingen in ons Centrum vinden er regelmatig terugkoppelingen plaats aan uw verwijzer over het verloop en resultaat van uw behandelingen.

Informatie verwijzers

U kunt uw patiënt op twee manieren naar ons verwijzen:

Per e-mail

U kunt verwijzen door een e-mail te sturen naar 500092989@lms.lifeline.nl. Wij verzoeken u om de volgende gegevens in de e-mail op te nemen:

  • verwijzergegevens
  • patiëntgegevens (NAW-gegevens, geboortedatum,  telefoonnummer, eventueel e-mailadres
  • relevante gegevens zoals historie, parodontiumstatussen en röntgenfoto’s etc.
  • diagnose/vraagstelling, gewenste behandeling, eventuele opmerkingen.

U ontvangt een bevestiging per e-mail.

Per telefoon

Het is tenslotte ook mogelijk om uw patiënt telefonisch (033-4614080) door te verwijzen. Wij verzoeken u de verwijsbrief aan de patiënt mee te geven.

Wat doen wij?

Nadat wij alle benodigde gegevens van u hebben ontvangen, nemen wij telefonisch contact op met de patiënt voor het maken van een afspraak voor de intake. De patiënt krijgt hierna een afspraakbevestiging, gezondheidsvragenlijst, praktijkgegevens, routebeschrijving en uitgebreide informatie voor de intake per mail toegestuurd.

Het is uiteraard ook mogelijk dat de patiënt zelf contact met ons opneemt.